Klachtenregeling Wkkgz, Jeugdwet en WMO
Wij proberen er alles aan te doen om de dienstverlening aan onze cliënten zo goed mogelijk te laten verlopen. Het verlenen van zorg is echter mensenwerk en dit betekent dat het kan voorkomen dat u niet tevreden bent over de zorg aan u of aan een familielid. Wij doen er alles aan om deze ontevredenheid weg te nemen.
Als u ontevreden bent over de geleverde zorg of ondersteuning dan bespreekt u dit bij voorkeur eerst met de persoon die u deze zorg heeft geleverd. Als dit niet leidt tot een (volledige) oplossing dan kunt u de klacht kosteloos voorleggen aan een onafhankelijke Klachtenfunctionaris van Klachtenportaal Zorg. U kunt uw klacht ook rechtstreeks kosteloos voorleggen aan de onafhankelijke Klachtenfunctionaris van Klachtenportaal Zorg.
Op grond van de Wet kwaliteit, klachten en geschillen zorg (Wkkgz) is iedere zorgaanbieder verplicht aan te sluiten bij een geschilleninstantie. Cumulus Home is aangesloten bij Klachtenportaal Zorg en bij de Stichitng Geschilleninstantie KPZ.
Cumulus Home heeft de klachtenregeling Wkkgz, Jeugdwet en WMO ondergebracht bij het onafhankelijke Klachtenportaal Zorg. https://klachtenportaalzorg.nl/klacht-indienen-klachtenportaal-zorg/
De klachtenprocedure https://klachtenportaalzorg.nl/klachtenprocedure-wkkgz-wmo-en-jeugdzorg/
Klachtenregeling KPZ Wkkgz
Klachtenregeling KPZ Jeugdzorg
Klachtenregeling KPZ WMO
De Stichting Geschilleninstantie - Geschillenreglement geschillencommissie KPZ
Nieuws
-
Wachttijden GGZ volwassenen
Peildatum: maart 2025 klik lees meer
Lees meer
Voor intake: 12 weken
Start behandeling: 14 weken -
Wachttijden jeugdhulp
Peildatum: maart 2025
Lees meer
Wachttijd:4 -6 weken